Andere kamer - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Harro Moor - WaarBenJij.nu Andere kamer - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Harro Moor - WaarBenJij.nu

Andere kamer

Door: Harro

Blijf op de hoogte en volg Harro

13 Januari 2013 | Ecuador, Quito

Alweer een update. Het was hier rond de 18 graden en beetje regenachtig.

Deze morgen zat ik lekker lonely in mijn woonkamer te laptoppen toen ineens de deur open ging.. Kwam een Duits stel van 33 jaar binnen. Enigszins verrast vertelde ik hun dat er maar 2 slaapplekken zijn en ik al 1 in bezit had genomen. Na uigtelegd te hebben dat bijna elke nacht tot 3 uur 's nachts feestmuziek door de kamer schalt kregen we te horen dat ik naar een andere kamer moest. Ik ben er eigenlijk best blij mee, ik moet nu dan wel mijn kamer delen met 3 gasten maar het is wel een gezellig huis met de 4 jongens die ik gisteren al heb ontmoet.

Vandaag nog even rustig aan gedaan, even boodschappen gedaan en met Mario een rondje door de stad gelopen. Even wennen aan de omgeving

Maar ik heb dus verkeerde kamerfoto's gestuurd. Dus die zullen zo komen.

  • 13 Januari 2013 - 03:04

    Ian:

    Ziet er goed uit man! Die keuken lijkt trouwens ook beter dan die van een gemiddeld studentenhuis haha. Ook wel chill dat daar ook Nederlanders zitten lijkt me :)

  • 13 Januari 2013 - 07:56

    Jolie:

    Dat ziet er wel gezelliger uit! Handig ook, die volgepropte kasten, kun je nog eens wat lenen :p

  • 13 Januari 2013 - 09:11

    Peter:

    Hoi Harro,
    je nieuwe kamer ziet er gezellig uit. Meer wat je gewend bent.
    Zijn Jos,Mario en Gary nu je huisgenoten?
    Fijne dag nog.

  • 13 Januari 2013 - 14:13

    Monica:

    Hallo Harro,
    Nu je ver weg bent kan ik door deze site je veel beter volgen dan wanneer je in Nederland bent. Wel wat vreemd. Maar erg leuk. Toevallig gisteren Jolie nog aan de telefoon gehad en deze had me al verteld over je eerste contacten. Klinkt goed. Ik wens je een heel goede tijd. en blijf je graag volgen.
    PS: Volgens mij ben je er qua kamer op vooruit gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harro

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 16243

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 12 Juni 2013

Naar Zuid Amerika

Landen bezocht: