Hallo allemaal - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Harro Moor - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Harro Moor - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Blijf op de hoogte en volg Harro

04 Januari 2013 | Nederland, Ermelo

Welkom op mijn site, hier zal ik mijn reisverslagen plaatsen. Ik vertrek 11 januari

  • 04 Januari 2013 - 17:21

    Colinda:

    Als alles zo kort en krachtig wordt, leest het wel makeklijk weg!

  • 10 Januari 2013 - 19:52

    Brenda:

    Ha neef,
    We wensen je een bijzonder, prettige en mooie reis toe.
    Doe voorzichtig aan en vooral genieten !!!
    Brenda en Riens

  • 10 Januari 2013 - 22:46

    Yasmin:

    Hi Harro,

    Veel plezier en succes gewenst!
    Wat leuk dat je vandaag nog belde naar Activity, helaas zit mijn werk er daar (voorlopig) op! Jammer!

    Maar ga genieten, zien, doen, beleven, durven, dromen en schrijven; zodat wij ook een beetje op de hoogte gehouden worden van al je avonturen.

    Enjoy!

    Groetjes,
    Yasmin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harro

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 16245

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 12 Juni 2013

Naar Zuid Amerika

Landen bezocht: